PDKS Personel Devam Kontrol Sistemi

Kurulumu

Parmak izli personel devam kontrol sisteminin kuruluş ve çalışma mantığı çok basite indirgenmiştir. Giriş ve çıkışın uygun olduğu parmak izi terminalin montajı yapılır, özel data kablosu ile RS-232 yada Ethernetten bilgisayara bağlanır. Kurumda kullanılan herhangi bir bilgisayara firmamız programcıları tarafından yazılmış ve istekler doğrultusunda sürekli güncellenen PDKS yazılımı yüklenir.Kurumun mesai saatlerine ve cezai kesintilerine göre program parametreleri düzenlenir ve eğitimi alan kullanıcıya parametrelerin değişmesi gerektiği anda değiştirebilmesi için eğitim verilir.

Parmak izi terminale admin, supervisor gibi yetkili kişilerin parmakları tanıtılır. Admin ve supervisor ler çalışan personellerin parmak izlerini tanımlayabilir, yeni personeller ekleyebilir ve yetkiler verebilir. Personel işten ayrılınca kişinin parmak izi tanımını iptal ederek yetkisiz kılabilirler.

Admin ve supervisorler tanımlandıktan sonra kurumda çalışan personellerin parmak izleri sırayla tanımlanır cihaza bir kişinin birden fazla parmağının tanımlanmasının faydası vardır. Kişinin eğer bir parmağı zarar görürse diğer parmağını kullanarak giriş yada çıkış hareketini bildirebilir.

Parmak izi sistemi mi ? Kartlı geçiş sistemi mi ?
  • Kartlı geçiş sistemlerinde olduğu gibi kişiler kart taşımazlar yada şifreleri akıllarında tutmak için efor göstermezler, çünkü kişinin kartı, şifresi yada kimliği parmaklarının ucuna parmak izi olarak kodlanmıştır.
  • Kartı evde unutma yada kaybetme olasılığı olduğu gibi kullanılan kart belirli bir zamanda yıpranır. Ama parmak izinizi kaybetme yada unutma şansınız yoktur çünkü o sürekli sizinledir.
  • Kartlı geçiş sistemlerinde personellerin başkası yerine kartlarını basma olasılığının olduğu gerçeği şüphesizdir. Parmak izi sistemlerde bu risk yoktur çünkü kimse kimsenin yerine parmak izini basamaz.

Avantajları daha da arttırmak mümkündür.

WINDOWS TABANLI PERSONEL DEVAM KONTROL PROGRAMININ BAZI RAPOR ÖRNEKLERİ
  • Kişi bazında giriş çıkış raporu
  • Genel bazda giriş çıkış raporu
  • Kişi bazında geç kalanlar raporu
  • Genel bazda geç kalanlar raporu
  • Kişi bazında erken çıkanlar raporu
  • Genel bazda erken çıkanlar raporu
  • Mesaiye kalanlar raporu
  • Devamsızlar raporu
  • Kişi bazında maaş bordrosu
  • Avans listesi
  • Maaş zarfı
  • Kart kullanmayı unutanlar raporu
  • Elle müdahale edilmiş giriş-çıkış hareketleri
  • İşe girenler raporu
  • İşten ayrılanlar raporu
  • Tatil günü çalışanlar raporu
  • İzinli personeller raporu
  • Not hanesinde yazanların raporu
  • Aylık devam çizelgesi
  • Genel bazda maaş bordrosu
  • Prim listesi
WINDOWS TABANLI PERSONEL DEVAM KONTROL PROGRAMININ ÖZELLİKLERİ

Rapor formatını kullanıcılar istedikleri seçenekleri aktif yada pasif ederek hazırlayabilirler.

Geç kalmaya, erken çıkmaya ve keyfi devamsızlıklara verilen tolerans ile cezai kesintiler istenilen oranda yapılabilir.Sistem E-Shell Mobile sistemine uygundur.

Yuvarlama parametresi sayesinde bozuk para sıkıntısı ortadan kaldırılmaktadır.

Maaş, avans, vs. işlemler belirli bir (%) ile değiştirilebilir.

Programa kullanıcısı dışında erişim sağlanmaması için yetki şifresi verilebilir.

Program internete bağlı bir bilgisayara kurulduğu takdirde 5 dakika içerisinde çağrı merkezindeki destek uzmanımızdan servis alabilirsiniz.

Otomatik yedekleme sayesinde programda data kaybı oluşmaz.

Update menüsünden programın en son güncel halini bilgisayarınıza indirebilir ve firmamızın göndermiş olduğu notları görebilirsiniz Saatlik yada günlük izinlere açıklamalar girilebilir.

Maaşdan düşülecek avans ve kesintilere tarih ile birlikte açıklamalar girebilir ve raporlanabilir..

Programımız Yeni Türk Lirası ( YTL ) uyumlu olup istenildiğinde Dolar ve Euro üzerinden de işçilik hak edişleri dağıtılabilir.

Ödemeler elden yapıyor ise her kişiye ait hesap extresi dökümü alınabilir.

Ödemeler bankadan yapıyor ise bankanızın istediği formattaki bilgileri gönderip çalışanların kartları ile maaşlarını almasını sağlanabilir.

Yoğun personel sirkülasyonu olan kurumlarda aynı gün yada aynı ayda işe başlayan yada ayrılan kişilerin kartlarını yeni gelen personellere verebilir extra kart sarfiyatı yapılmaz.

Kullanıcı personelin giriş-çıkış hareketlerine elle müdahale edebilir.

Elle yapılan değişikliklerde program ilgili bölümün yanına işaret atarak firma Yetkililerinin de program kullanıcısını kontrol etmesini sağlar.

Programda birden fazla birim , departman, bölüm vs. açılabilir

Tüm raporlar kişi, genel, departman, bölüm ve firma bazında alınabilir.

Esnek raporlama sistemi ile programın içindeki standart raporları alabildiğiniz gibi isteğinize göre rapor hazırlayabilirsiniz (ÖR: ‘Sigortalı olup, ... servisini kullanan, Temizlik departmanında çalışan, 30 yaş altı, 2 çocuğu olan, Lise mezunu olan‘ kişilerin geç kaldıkları günleri ve maaş hak edişlerini raporla)

Dinamik parametre ayarları sayesinde, firmanın çalışma sistemine göre programın alt yapısı ayarlanabilmektedir.

Olası bir çalışma tablosu değişikliğinde programın parametreleri değiştirilerek kurumun çalışma yeni sistemine göre yeniden ayarlanabilmektedir.

Personelin işe zamanında giriş-çıkışını sağlayarak iş disiplinini arttırır.

Puantaj sonuçları muhasebe programlarına aktarım yapılabilir.

Elle hesaplandığında oluşabilecek işlemsel hatalar ortadan kalkar.

İstendiği zaman tarihler arası maaş bordrosu alınabildiği için o ana kadar olan işçilik ücreti hemen tespit edilebilir.

Mevcut personel raporu alınarak yemek, servis vb. unsurların hazırlanmasına yardımcı olur.

Programın çalışması için kurumlarda kullanılan standart bir bilgisayar yeterlidir. Ekstra bir bilgisayar gerektirmez.

Raporlamada Excel belgesi oluşturulabilmektedir.